民宿 ->羅斯福島空中纜車 ->羅斯福島岸邊步行徑看櫻花 ->Madison Square (吃Shake Shack漢堡) -> 熨鬥大廈-> High Line Park空中鐵路公園-> Chlease Market雀兒喜市埸 -> Union Square聯合廣場-> 返回民宿休息
聯合廣場(Union Square)
位於中城區和下城區的中間地帶 從14街到17街。 是紐約市的一個重要廣場,位於百老匯大道和Bowery在19世紀初交匯處。
2014年5月1日 星期四
2013年2月24日 星期日
馬拉松跑步日
我昨晚預備了今日要帶的東西。
1. 小腰包放八達通,身份証,少額銀紙及手提電話。
2. 一條小毛巾,用來抹汗。
3. 一樽蒸餾水 (因為4公里及8公里處才有水,如似我有渴水症嘅人,最好帶備。)
4. 一件超簿風褸(朝早嘅天氣偏凍,有風褸保吓暖好過未跑先流鼻水)。
5. 一件舒服的跑褲 (我見到有人穿牛仔去跑,真替他唔舒服)。
6. 一對超輕及舒服的跑鞋 (市面上很多牌子都幾好,我選NIKE因為款式靚,又可跑步又可襯衫。唔舒服的跑鞋,跑跑吓會腳痛)。
7. 一件大會或貴公司/學校或組織的跑衫。
8. 跑衫前面要扣上「號碼布」以便計時及大會工作人員查看。
2013年2月18日 星期一
馬拉松跑步包
今日去左「維園」拿「馬拉松」嘅跑步包,跟指示搵很容易找到。
因為遲出門口去到已經差不多兩點了。聽講有七萬幾人參加呢次的馬拉松跑,但是,我見並不是太多人拿,可能我已經很遲了吧!我問同學仔R小姐她拿左跑少包?原來她昨日已經拿了,我還以為只有今日可拿‥?!
因為遲出門口去到已經差不多兩點了。聽講有七萬幾人參加呢次的馬拉松跑,但是,我見並不是太多人拿,可能我已經很遲了吧!我問同學仔R小姐她拿左跑少包?原來她昨日已經拿了,我還以為只有今日可拿‥?!
2013年2月13日 星期三
我的馬拉松跑步計劃
今日,我終於踏出第一步,開始了我為期10日的跑步計劃。我實在太懶惰了,原本計劃兩個月前開始,怎知一拖再拖,拖到今早才開始。如再不開始,都不知2月24日那天有否足夠的體力去跑? 雖說十公里不是長,但是對我哋呢種缼少運動嘅懶人已經不得了。
今朝,六點零鐘已經甦醒了,見天色仍然很暗,不似已經天光的感覺,懶蟲發作決定再睡過。直到八點零鐘,終於打敗懶蟲爬起床。九點零鐘,已經穿起運動衫及跑步鞋的我仍然有少許想「打退堂鼓」,但心諗今日不開始跑步就等於放棄二十四號的「馬拉松」就立即踏出門去。
一出電梯口就見到一大堆來拜年的人群,嘩…!今日唔係年初三嗎…?還有人拜年架…?重係咁早…!!!??
今朝,六點零鐘已經甦醒了,見天色仍然很暗,不似已經天光的感覺,懶蟲發作決定再睡過。直到八點零鐘,終於打敗懶蟲爬起床。九點零鐘,已經穿起運動衫及跑步鞋的我仍然有少許想「打退堂鼓」,但心諗今日不開始跑步就等於放棄二十四號的「馬拉松」就立即踏出門去。
一出電梯口就見到一大堆來拜年的人群,嘩…!今日唔係年初三嗎…?還有人拜年架…?重係咁早…!!!??
2012年10月31日 星期三
報名參加渣打馬拉松2013
自從收到R同學通知,渣打馬拉松2013的十公里是在10月31日接受網上報名,我就很緊張咁係schedule的Apps上set左Alarm去提提醒自己記得去報名。
因為舊年唔記得左去報名,等我知道時已經滿額了。
由於越來越多人參加馬拉松,所以往往接受報名的頭一兩天名額已經滿了。
心想今年一定要報到名,所以我昨晚唔夠膽早睡,一早坐係電腦旁儍等到10月31日的零晨零時才入去報名,等到零晨入去報名website後,才知道原來是10月31日的早上七點鐘才開始接受報名,真失望!
昨晚睡也睡得不太安穩,6點零鐘已經醒,再入website竟然入唔到,可能是正在update 個website吧!
再等到接近七點鐘,終於可以進入website了,但是只限於報名指示一頁,再click入去總是話system busy....真無言!!
因為舊年唔記得左去報名,等我知道時已經滿額了。
由於越來越多人參加馬拉松,所以往往接受報名的頭一兩天名額已經滿了。
心想今年一定要報到名,所以我昨晚唔夠膽早睡,一早坐係電腦旁儍等到10月31日的零晨零時才入去報名,等到零晨入去報名website後,才知道原來是10月31日的早上七點鐘才開始接受報名,真失望!
昨晚睡也睡得不太安穩,6點零鐘已經醒,再入website竟然入唔到,可能是正在update 個website吧!
再等到接近七點鐘,終於可以進入website了,但是只限於報名指示一頁,再click入去總是話system busy....真無言!!
訂閱:
文章 (Atom)