2014年3月17日 星期一
2014年3月16日 星期日
去香港花卉展試相機
雖然,我是用開菲林單反的人,而且又學過攝影…去到中班⋯!?,但是,我疏於練習,D影相技術十分差,構圖唔掂,其他,什麼專業用法及知識都唔識及唔記得。所以剛剛買左部Canon SX50SH就决定去試試機,唔想旅行時拿出來唔識用。
2014年3月14日 星期五
剛剛買了Canon SX50 SH 相機
將要去旅行,打算買部比較象樣的相機。因為舊時那一部DC仔太舊太落伍了,而用開那部菲林單反也是太舊了,可以拿來影相的除左部I phone 5,就是部Sayon view camera。我始終覺得帶部「數碼相機」去旅行比較方便。最後,買了Canon SX50 SH 相機。
訂閱:
文章 (Atom)