顯示具有 我的零食 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 我的零食 標籤的文章。 顯示所有文章

2012年8月10日 星期五

好味的果汁軟糖

無聊時食下零食就最開心!!

<能得利果汁軟糖>係我由細食到大糖,不過它得出一種口味----就係<黑加倫子味>,沒什新意,而且有時覺得它太甜,越來越少食。

我反而最鐘意它的<果汁橡皮糖>,因為它一筒入面有很多種味道可選,我最鐘意就係綠色味。而且它比較硬,又有咬口,一直都有買來作零食的習慣。

早幾個月前O小姐送了個一筒西柚味的<能得利果汁軟糖>俾我食,覺得好好食,估唔到幾十年不變的糖也來搞搞新意思???
+來自網上

後來,我自己又去Seven-Eleven買左筒食,好似是HK$15-16,有D貴。