顯示具有 香港遊記 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 香港遊記 標籤的文章。 顯示所有文章

2012年12月22日 星期六

長洲一日遊(下集)

地鐵站->去中環站 -> 中環6號碼頭-> 搭船去長洲-> 逛長洲 -> 踩單車-> 逛長洲市集-> 搭船回中環->中環6號碼頭 ->中環站轉北角站-> 北角東寶小館晚餐->各自回家


由長洲返回到中環後,已經很肚餓了,但又唔想隨便係「大家樂」吃一餐算數,經過商量後決定去很多人推薦的北角渣華道市政街市大樓的「東寶小館」。

我們由中環站搭地鐡到北角站,係北角渣華道出口出,再過碼路去對面的北角市政街市大樓,我們從側邊有自動電梯上樓,一到一樓就見到好多唔同的大排檔,但都唔係「東寶小館」,要一直行入去到中間見到最多客人/生意最好那檔就是。

長洲一日遊(上集)

地鐵站->去中環站 -> 中環五號碼頭-> 搭船去長洲-> 逛長洲 -> 踩單車-> 逛長洲市集-> 搭船回中環->中環6號碼頭 ->中環站轉北角站-> 北角東寶小館晚餐->各自回家


好耐沒有一家人去飲茶,原本想約家姐他哋一家去飲茶,點知家姐他哋打算去長洲玩一日,我同阿媽也跟他哋一齊去長洲。

我哋原本約左十一點四十五分係地鐵站等,他哋一家人竟然遲大到,十二點半先斯斯然到,到左之後還拿我同阿媽着羽絨褸來取笑,唔該今天才十六七度,遲D凍死你哋就知味道!哈哈!!@@

中環搭船去長洲
我哋一齊搭地到中環站,然後係中環站A出口出,再上天橋行去港外線碼頭/中環碼頭,沿途天橋走會看到IFC的Apple Store,裡面似乎仍然好多人。再走2-3分鐘就到5號碼頭(去長洲是在5號碼頭)。

2012年12月14日 星期五

大嶼山一日遊

地鐵站->去中環站轉東涌線 -> 東涌站-> 東涌昂坪360纜車站-> 昂坪市集 -> 寶蓮寺吃齋-> 寶蓮寺-> 天壇大佛-> 心經簡林-> 搭車落大澳-> 大澳-> 搭車去梅窩碼頭->搭船回中環->中環5號碼頭


早幾日O小姐what's app我,話想星期二(12/Dec)去坐昂坪360纜車,順便遊大嶼山寶蓮寺,吃齋及睇大佛,賴得出門的我當然樂於奉陪。

計起上來,我己經有十幾年未去過大嶼山,自從大佛剛剛建好頭一兩年有去過一兩次之後就再沒有踏足過大嶼山了,而昂坪360纜車更是未曾坐過....真係有D遜!!

中環站轉東涌線
我們約10點半係地鐵站等,再坐地鐵去中環站轉東涌線,到達東涌時已經是十一點幾了,東涌站A出口,行大約1-2分鐘已見到<昂坪360纜車站站>囗,沿途不見太多人向同一方向走,以為是平日沒有人,原來坐自動電梯上去到平台才見到勁多人排緊隊買票。大部份D人都係遊客,O小姐話估唔到平日都咁多人,早知網上買票就唔使排隊。