地鐵站->去中環站轉東涌線 -> 東涌站-> 東涌昂坪360纜車站-> 昂坪市集 -> 寶蓮寺吃齋-> 寶蓮寺-> 天壇大佛-> 心經簡林-> 搭車落大澳-> 大澳-> 搭車去梅窩碼頭->搭船回中環->中環5號碼頭
早幾日O小姐what's app我,話想星期二(12/Dec)去坐昂坪360纜車,順便遊大嶼山寶蓮寺,吃齋及睇大佛,賴得出門的我當然樂於奉陪。
計起上來,我己經有十幾年未去過大嶼山,自從大佛剛剛建好頭一兩年有去過一兩次之後就再沒有踏足過大嶼山了,而昂坪360纜車更是未曾坐過....真係有D遜!!
中環站轉東涌線
我們約10點半係地鐵站等,再坐地鐵去中環站轉東涌線,到達東涌時已經是十一點幾了,東涌站A出口,行大約1-2分鐘已見到<昂坪360纜車站站>囗,沿途不見太多人向同一方向走,以為是平日沒有人,原來坐自動電梯上去到平台才見到勁多人排緊隊買票。大部份D人都係遊客,O小姐話估唔到平日都咁多人,早知網上買票就唔使排隊。